Fizetési és Szállítási Információk

Fizetési módok

Oldalunkon a leggyorsabban és legkönnyebben bankkártyával tudsz fizetni, az OTP Mobil Kft. által fejlesztett SimplePay rendszeren keresztül. A SimplePay fizetési módnak nincs különdíja. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát. A SimplePay rendszere maximális biztonságot nyújt a fizetés során, ezáltal nem véletlenül a legnépszerűbb, legmegbízhatóbb és legelterjedtebb fizetési átjáró a magyar piacon.

Oldalunkon lehetőséged van közvetlen banki átutalással is fizetni, ám kérjük vedd figyelembe, hogy ez egy jóval lassabb folyamat mint a bankkártyás fizetés, hiszen manuális beavatkozást igényel – ellenőriznünk kell, hogy az utalásod valóban megérkezett-e hozzánk, ami extrém esetekben akár 2 munkanap is lehet, a bejövő rendelések mennyiségétől függően. Így ha a rendelésed nagyon sürgős, akkor javasoljuk hogy másik fizetési módot válassz, ahol a rendszer automatikusan érzékeli a kifizetést! (SimplePay vagy PayPal fizetési módok).

Közvetlen banki utalásnál nagyon fontos, hogy feltüntesd a közleményben a RENDELÉSI SZÁMOD (nem a díjbekérő számát), hogy be tudjuk azonosítani az utalásod.

Amennyiben sikeresen megérkezik hozzánk az utalásod, úgy megrendelésed státuszát “Feldolgozás alatt”-ra módosítjuk, majd teljesítés után “Teljesített” státuszba kerül. Ezekről rendszerünk automatikus e-mailt küld – amennyiben a rendelésed státusza az utalás után két munkanappal még mindig “Fizetésre vár” állapotban van, kérjük hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a rendeles@kedveslapok.hu e-mail címen. 

Banki adataink:

Healthshift Plus Kft.

12600016-14640993-35082770

Közlemény: kedveslapok.hu + RENDELÉSI SZÁM

Külföldi utalás esetén:

Healthshift Plus Kft.
IBAN: BE97967196685549
SWIFT/BIC: TRWIBEB1XXX

Szállítási módok

Munkatársaink 13.00 óráig leadott megrendeléseket még aznap-, a 13.00 óra után leadott megrendeléseket azonban már csak az azt követő munkanapon dolgozzák fel. Megértéseteket köszönjük.  15.990 Ft feletti vásárlások esetében a szállítás INGYENES!

Amennyiben vásárlás során ezt szállítási opciót választod, úgy csomagodat a FoxPost Zrt. fogja kézbesíteni, előreláthatólag a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül az általad választott csomagpontra. A normál szállítás díja 790 Ft. Amennyiben telefonod vagy böngésződ valamilyen oknál fogva nem tudja megjeleníteni térképes automata választónkat, kérjük a https://foxpost.hu/csomagautomatak oldalon tájékozódj a hozzád legközelebbi pontról, majd oldalunkon azt a fizetési oldal legördülő menüpontjából válaszd ki. Amennyiben elakadnél és segítségre lenne szükséged, kollégáink a rendeles@kedveslapok.hu címen állnak rendelkezésedre.

Amennyiben nincs közvetlen szükséged házhozszállításra, természetesen csomagodat lehetőséged van személyesen is átvenni az MBT Kálvin tér pesti üzletében. Kérjük mielőtt érkeznél várd meg visszaigazoló e-mail üzenetünket a “Teljesített” rendelésedről, ennek hiányában ugyanis csomagod nem tudjuk odaadni. Megértésed köszönjük.

Címünk: 1091 Budapest, Üllői út 5. (a Kálvin tér mellett)

Hétfő: 10.00 – 18.00
Kedd: 10.00 – 18.00
Szerda: 10.00 – 18.00
Csütörtök: 10.00 – 18.00
Péntek: 10.00 – 18.00

Szombat: 10.00 – 17.00
Vasárnap: zárva

Visszaküldés

Amennyiben nem vagy megelégedve a termékekkel, vagy bármilyen okból kifolyólag nem tartasz már rájuk igényt, kérjük hogy jelezd nekünk a rendeles@kedveslapok.hu e-mail címen (kérjük, hogy az e-maiben tüntesd fel az alábbi adatokat: NÉV, CÍM, E-MAIL CÍM, TELEFONSZÁM, RENDELÉSI SZÁM), majd küldd vissza hozzánk a csomagot egy általad választott módon. A kézbesítés idejétől számítva 14 napon belül tudod visszaküldeni a rendelésed.

A levelezési címünk 1091 Budapest, Üllői út 5., MBT Kálvin tér, KEDVESLAPOK.HU,
Ide várjuk a visszaküldött csomagjaidat. 

Szeretnénk felhívni a figyelmed, hogy a visszaküldött termékek árát csak abban az esetben tudjuk visszatéríteni neked, ha azok teljesen eredeti, sérülésmentes állapotban érkeznek vissza hozzánk. Kérjük, hogy mellékelj egy számlaszámot és nevet is a visszaküldött csomaghoz, hogy vissza tudjuk utalni a termékek árát.

A visszaküldési és visszatérítési feltételekről még bővebben az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) oldalon olvashatsz. 

Amennyiben a csomagod sikeresen visszaérkezett hozzánk, legkésőbb 5 munkanapon belül visszatérítjük a termékek árát az általad megadott bankszámlaszámra, ha minden terméket sértetlenül találunk.

Minden egyes rendelést tételesen lefotózunk mielőtt becsomagoljuk, ezzel is elkerülve az esetleges figyelmetlenségeket. Előfordulhat azonban, hogy mégis kifelejtünk egy képeslapot a rendelésedből vagy rossz/hibás lapot küldünk. Ez esetben természetesen azonnal pótoljuk azt, amennyiben jelzed felénk a hibát. Ilyen esetben a második szállítás költségét mi álljuk.

Egyéb kérdésed van? Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a rendeles@kedveslapok.hu e-mail címen és 2 munkanapon belül válaszolunk!